Administracija

Komplikovano zamenite sa Jednostavnim!

PSK tim vodi računa o svim aspektima poslovanja vaše firme. Tu smo da vam uvek ponudimo dodatnu vrednost. 

U IT industiji osnivači i direktori najčešće ne vole da se bave administrativnim poslovima vezano za doo firmu. Većinu administrativnih poslova možete prepustiti stručnim ljudima, a vi kao direktor biti upoznati sa preduzetim aktivnostima. Čak i u firmama koje nemaju puno zaposlenih postoji veliki broj administrativnih poslova koje je potrebno obaviti u skladu sa zakonom. 

Ukoliko prepustite admnistrativne poslove PSK timu to podrazumeva da kao direktor firme nećete imati obavezu da komunicirate sa bankama, poreskom upravom, PIO fondom, RFZO fondom, Agencijom za privredne registre i ostalim institucijama.

Takođe, kada PSK tim brine o administraciji vaše firme budite sigurni da firma poseduje sva pravna akta koja su obavezna u jednoj firmi kao što su: 

  • Dokumentacija o arhivskoj građi i godišnji prepis arhivske knjige
  • Pravilnik o računovodstvu
  • Pravilnik o radu
  • Ostali pravilnici u skladu sa poslovanjem (o službenim putovanjima, rekreaciji, radu od kuće i sl)
  • Celokupna dokumentacija zaposlenih ažurirana u skladu sa Zakonom o radu
    • Aneksi ugovora
    • Obavezna akta iz radnog odnosa
    • Rešenja i odluke vezane za zaposlene

Administrativne poslove koje PSK tim obavlja za svoje klijente možemo razvrstati u tri podkategorije: 

  • Pravni poslovi,
  • Kadrovski poslovi,
  • Poslovanje sa bankom i državnim institucijama.

 

Pravni poslovi

PSK tim vodi računa da naši klijenti imaju sve vrste akata neophodnih za poslovanje. Postoje obavezna akta koja firma mora da ima nakon osnivanja, kao što su Pravilnik o računovodstvu, pravilnik o radu (ukoliko imate zaposlene), Pravilnik o službenim putovanjima, Akta u oblasti arhivske građe i tome slično.  U domenu pružanja administrativnih usluga sva ova akta izrađujemo za klijente, vodeći računa pritom da sve bude u skladu sa zakonima koji regulišu date oblasti. 

Ono što je bitno napomenuti jeste da redovno pratimo zakonske propise vezane za sva akta koja izrađujemo za firmu i blagovremeno usklađujemo poslovanje sa eventualnim dopunama i izmenama zakona.

Trudimo se da vas blagovremeno informišemo o svim izmenama koje mogu uticati na poslovanje vaše firme, kako bismo zajednički doneli nabolju odluku za izmenu akata i dalje poslovanje. 

 

Kadrovski poslovi

Specifični smo po tome što za naše klijente vodimo celokupnu kadrovsku evidenciju. Znamo da su zaposleni najosetljiviji deo svakog poslovanja. S toga savetujemo klijente da strogo vode računa o Zakonu o radu, kao i o drugim poreskim zakonima u vezi sa zaposlenima. 

Mi smo tu da izradimo ugovor o radu, sva obavezna akta u vezi sa radnim odnosima. Izrađujemo vam kalkulacije zarade i vašeg ukupnog troška prilikom odlučivanja o visini plate zaposlenog. Uvek proveravamo da li firma ima mogućnost korišćenja olakšica za platu prilikom prijema svakog novog zaposlenog. 

Sa vama razmatramo sve moguće vrste ugovora koje možete zaključiti sa zaposlenim (u zavisnosti od potreba i obima posla zaposlenog, perioda za obavljanje posla i sl.). Naravno, uvek imamo u vidu zakonitost poslovanja i zakonitost zaključivanja pojedinih vrsta ugovora sa fizičkim licima.

Tako vas nikad nećemo savetovati da zaključite ugovor o obavljanju privremenih i  povremenih poslova za poslove koji se u vašoj firmi obavljaju dugoročno, jer znamo da zakon propisuje da je ovaj ugovor isključivo namenjen za obavljanje poslova koji ne traju duže od 120 radnih dana u kalendarskoj godini.

Kod obavljanja kadrovskih poslova sa vaše strane potrebno je da nas obavestite o svim izmenama koje se tiču vaših zaposlenih, sve drugo prepuštate nama. To znači da mi vršimo prijavu i ođavu zaposlenih, kao i izradu obaveznih akata iz radnog odnosa.  Izrađujemo rešenja za godišnje odmore, slobodne dane, evidentiramo bolovanja i ako je potrebno prosleđujemo dokumentaciju dalje u RFZO. Ako vaši zaposleni žele da osiguraju članove svoje porodice, prijavu na osiguranje takođe obavljamo mi. A podsetićemo vas i kada treba da isplatite naknade za paketiće najmlađima.

 

Poslovanje sa bankom i državnim institucijama

Iz našeg iskustva saradnja sa bankom često može biti komplikovanija od saradnje sa poreskom upravom. Nerazumevanje bankarskih službenika za potrebe klijenta može biti izvor bespotrebnih problema u poslovanju. Iz tog razloga, direktor firme treba samo da otvori tekući račun u banci. Ukoliko smatrate da vam svaka druga dodatna komunikacija sa bankom oduzima mnogo vremena, taj posao preuzimamo mi.

Za naše klijente obavljamo celokupan platni promet u zemlji i inostranstvu. Pravdamo za vas devizne prilive i u dogovoru sa vama radimo konverzije po najpovoljnijem kursu za devize. Kontakt centar banke i komunikacija sa agentima je naša briga.

 

Ostale usluge iz poslovne administracije

Vrlo često je potrebno obavljati komunikaciju i sa ostalim državnim institucijama kao što su: Poreska Uprava, PIO fond, APR, RFZO i sl. Ukoliko vam i to izgleda komplikovano, ili možda čak ne znate ni šta znače neke od ovih skraćenica, komunikaciju sa tim ustanovama možete prepustiti nama.